Doručené výstupy

Čo sme pre OKS doručili

Modernú vizuálnu identitu reprezentujúcusieť kliník OrthoKeepSmiling v súlade s produktom a hodnotovým nastavením značky.

Konverznú webovú stránku s designom mieru, zameranú na predaj a kvalifikáciu potenciálneho pacienta.

Edukačné videá, videotestimonials, predajné a konverzné grafiky, atrkatívny a trendy obsah, obsah dedikovaný pre webovú stránku, portrétové fotky a mnoho ďalšieho.

Aktívne sme zastrešili technické aj obsahové SEO, ktoré ma za úlohu zobrazovať stránku v popredných výsledkoch pri vyhľadávaní kľúčových slov cez Google.

Analýza & diagnóza

Aktíva sme vybudovali od nuly.

OrthoKeepSmiling nás oslovili so žiadosťou o úspešné rozbehnutie Bratislavskej klinky, ktorá bola vo svojich začiatkoch a podporu výkonnosti Michalovskej kliniky. Po analýze ich súčasných aktivít v digitálnom priestore sme definovali slabé stránky a príležitosti na trhu, na ktorých môžeme kapitalizovať.

Vizuálna reprezentácia značky OKS, podobne ako aj web, boli zastarané a nereprezentovali plnohodnotne ich služby. Propagácie a teda platený traffic neboli historicky nikdy spustené a teda sme nemali žiadne relevantné dáta.  Po tvorbe vizuálnej identity a konverzného webu na mieru, prišla na rad marketingová/traffic stratégia, na základe ktorej sme definovali premmené ako content na sociálne siete, YouTube, stránku a do propagáacií, copywriting, tvorbu ponúk, e-mail maketing a ďalšie.

Po doručení všetkých aktív sme spustili propagácie a na novú stránku sme začali hnať návštevnosť cez komplexný traffic systém z platforiem Meta a Google Ads. Aké výsledky sme na základe aktivity dosiahli vám predstaví už samotná majiteľka a hlavná ortodontka kliník OrthoKeepSmiling, MUDr. Andrea Štecová Paľovčíková.

Aké problémy klient zažíval

Zastaralá vizuálna identita
Nepredajný & neprehľadný web
Žiadna reklamná aktivita
Slabá prezencia v online priestore

Problémy a bolesti

Aké boli naše ciele?

Definícia koherentnej brandovej identity
Tvorba predajnej webovej stránky na mieru
Tvorba komplexnej content a traffic stratégie
Etablácia Bratislavskej pobočky na trhu
Zvýšenie počtu dopytov a pacientov, zníženie ceny za akviziíciu

Ašpirácia a ciele

Webstránka

Nová konverzná webová stránka

Po skompletizovaní vizuálnej identity a brandingu OKS prišla na rad samotná stránka. Hlavný konverzný bod celého marketingového funnelu, ktorý zohráva najdôležitejšiu úlohu pri získavaní nových pacientov.

Celú webovú stránke OKS sme vytvorili úplne nanovo od základu. Design stránky, vizuálny obsah a texty sme vytvorili pre web na mieru za účelom zaistenia si čo možno najvyššieho výkonu webovej stránky.

Našim cieľom bolo zvýšiť konverzný pomer stránky & zvýšiť kultiváciu návštevnosti - teda aby sme návštevníkov na stránke udržali dlhšie a poskytli im všetky potrebné informácie, ktoré potrebujú pre svoje edukované rozhodnutie stať sa pacientom práve OKS.

1.4%
(+0.8%)

Konverzný pomer stránky

Reflektuje pomer medzi návštevami stránky a konverziami užívateľov na zákazníkov. V tomto prípade vyplnenými dopytovými formulármi

68.36%
(+38.2%)

Miera interakcie so stránkou

Pomer medzi návštevníkmi ktorý prišli na web a interagovali s ním (klikali, scrollovali) a okamžitými odchodmi zo stránky

1,30 minúty
(+68 sekúnd)

Priemerne strávený čas na stránke

Správne vytvorená webová stránka má človeka vtiahnúť pomôcť mu spraviť edukované rozhodnutie. Čím viac času človek na stránke strávi, tým vyššia pravdepodobnosť konverzie

Hlavnou výzvou pri tvorbe stránky OrthoKeepSmiling bolo dostatočne vysvetliť všetky služby, ktoré klinika ponúka, no zároveň nezahltiť návštevníka kvantom náročných a odborných informácií.

Štruktúra webovej stránky - teda psychologická postupnosť sekcií a vizuálny sprievodný obsah na mieru boli teda kľúčovými elementami pri budovaní stránky.

Branding

Branding

V dpMarketingGroup chápeme dôležitosť vizuálnej identity pri budovaní úspešnej zubnej kliniky. Naša služba vytvárania značky prekračuje len návrh loga - vytvárame jedinečnú a pútavú vizuálnu identitu, ktorá odráža podstatu vašej kliniky a odlišuje vás od konkurencie. Poďme sa pozrieť na úžasné výhody investovania do profesionálnej značky pre vaju zubnú prax.

Propagácie

Výkonnostné propagácie

Neoddeliteľná súčasť akejkoľvek online aktivity alebo predaja.

Úlohou propagácií je zaujať človeka, ktorému sa chceme zapáčiť a ktorému chceme náš produkt predať a prinútiť ho kliknúť na reklamnu = dostať ho na webovú stránku.

Základom výkonných reklám je kvalitný copywriting a pútavé vizuály, ktoré dokážu zobrať človeku pozornosť natoľko, aby sme mu

4,53€

Priemerná cena za lead

Priemerná suma, ktorú minieme na platených kampaniach na to, aby sme doniesli klinike OKS dopyt o službu

0,43€

Cena za klik

Hovorí o cene za 1 kliknutie z reklamy na web. Nižšia suma reflektuje kvalitu kampaní a výhodu oproti konkurencii pri cielení na rovnaké publikum.

3.20%

Miera prekliku

Definuje pomer medzi videniami reklamy a kliknutiami na reklamu. Vyššie číslo indikuje vyšší záujem o informácie v reklame vzhľadom na kvalitu vizuálu, textu a stotožnenia sa s cieľovou skupinou.

Branding

Tvorba vizuálneho obsahu

Hlavným pilierom akejkoľvek výkonnostnej marketingovej aktivity na sociálnych sieťach je obsah. Konkrétne vizuálny obsah. Pre kliniku OKS sme na základe nedostatku predošlých dát experimentovali s rôznymi formátmi, dĺžkami a typmi obsahu.

Ako najvýkonnejšie vizuály v propagáciách na sociálnych sieťach sa nám osvedčili edukačné videá o problematike pre cieľovú skupinu, videotestimonials spokojných pacientov OKS a predajné grafiky, komunikujúce okamžité a dlhodobé klady a benefity zubných strojčekov v OrthoKeepSmiling.

Pri produkciách sme mysleli aj na obsah pre webovú stránku, ktorý nie je o nič menej dôležitý a vytvorili sme unikátne vizuály pre každú podstránku .

Dostali som odporúčanie na Branka od kolegu zo Slovenskej komory zubných lekárov a on mi dal ponuku, na ktorú sa nedalo povedať nie. Potrebovali sme partnera, ktorý nám pomôže priniesť skutočné výsledky a dokáže zrealizovať naše vízie. Som vďačná, že sme ho našli.

Dr. Andrea Paľovčíková | Ortho Keep Smiling

Long format content

Short format content

266

Počet vytvorených vizuálov

Celkový počet unikátnych kusov vizuálovm, ktoré sme pre OKS počas našej doterajšej spolupráce doručili

266

Typov obsahu doručených

Videotestimonials
Pred & Po fotky
Case studies videá
Edukačný obsah
Trendy & atraktívny obsah
Predajné grafiky
Tolstoy interaktívne FAQ videá

354h

Celkový čas produkcie a editu

Čas. ktorý sme vynaložili na prípravu, naplánovanie, tvorbu a edit všetkého doručeného vizuálneho obsahu pre OrthoKeepSmiling

“Ak by ste mali robit len jednu jedinú marketingovú aktivitu, ktorá vám prinesie najviac výsledkov, je to práve content - vizuálny obsah.”

SEO

Optimalizácia stránky pre webové prehliadače

Návštevnosť na vašej stránke môže byť platená alebo organická. Vrámci organickej návštevnosti sa primárne rozprávame o preklikoch z vyhľadávania relevantných výsledkoch na Google. Pokiaľ robíte SEO, vaša stránka, sa zobrazuje pri relevantných vyhľadávaniach, tak ako stránka OrthoKeepSmiling.

Ďalšie štúdie

Staňte sa našim strategickým partnerom a všetky ostatné kliniky ostanú ďaleko za vami