Mimik by Mick
“dp Dentistry mi doručuje 20-násobne viac ako iná marketingová agentúra, s ktorou som mal skúsenosť"
Mimik by Mick
“dp Dentistry mi doručuje 20-násobné viac ako iná marketingová agentúra s ktorou som mal skúsenosť"
21
nových dopytovpre estetické rekonštrukcie mesačne
3
Nových pacientov preestetické rekonštrukcie mesačne
30,56€
Priemerná cena za dopyt

Doručené výstupy
Čo sme pre Mimik by Mick doručili
Branding a vizuálnu identitu
Modernú vizuálnu identitu reprezentujúcusieť kliník Mimik by Mick v súlade s produktom a hodnotovým nastavením značky.
Novú webovú stránku
Konverznú webovú stránku s designom mieru, zameranú na predaj a kvalifikáciu potenciálneho pacienta spolu s landing page dedikovanou na predaj konkrétnej služby
Tvorbu vizuálneho obsahu
Edukačné videá, videotestimonials, predajné a konverzné grafiky, atrkatívny a trendy obsah, obsah dedikovaný pre webovú stránku, portrétové fotky a mnoho ďalšieho.
SEO
Aktívne sme zastrešili technické aj obsahové SEO, ktoré ma za úlohu zobrazovať stránku v popredných výsledkoch pri vyhľadávaní kľúčových slov cez Google.
Analýza & diagnóza
Aktíva sme vybudovali od nuly.
S Mimik by Mick sme začali spolupracovať od vzniku samotnej kliniky a teda výziev bolo viac ako dosť. Aj 6 mesiacov po otvorení, klinika nemala aktívne sociálne siete. Pán doktor Ľubomír Mick pred nami nadviazal spoluprácu s inou marketingovou firmou, ktorá sa však nerozumela výkonnostnému marketingu a nie to ešte segmentu zubáriny.
Klinika nemala taktiež žiadnu akvizičnú stratégiu pre získavanie nových pacientov.Mali však zastaralý web, ktorý nebol vizuálne ani textovo prispôsobený predaju.
Mimik by Mick bola síce nová klinika v Poprade a nemala vybudovanú silu značky ale mala vysokú kvalitu práce, príjemné a moderné prostredie a charizmatického hlavného zubára. A práve na tieto silné stránky sme sa pri tvorbe marketingovej stratégie sústredili.
Zamerali sme sa na vybudovanie silných základov vo forme konzistnej aktivity na sociálnych sieťach, tvorby obsahu, písania a publikovania článkov a propagácií. Či už na sociálnych sieťach alebo na platforme Google.
Po čiastočnom etablovaní značky sme sa spoločne s p. Mickom rozhodli začať rozvíjať službu estetických rekonštrukcií chrupu pomocou faziet a koruniek.
Pre tento účel sme vytvorili separátnu landing page, viuzály, copywriting, celú novú akvizičnú stratégiu spolu s propagáciami, e-mail marketingom aj offline marketingovými aktivitami.
Ústredná téma bola stále osobnosť pána Micka ako experta, no s ľudskou tvárou. Budovanie kredibility osobnosti stojacej za značkou MIMIK sa ukázalo ako veľmi funkčná stratégia, ktorá začala prinášať výsledky prakticky okamžite.
Aké problémy klient zažíval
Problémy a bolesti
Aké boli naše ciele?
Ašpirácia a ciele
Webstránka
Webová stránka a konverzná landing page
Pre MIMIK by Mick sme doručli hneď dve webové stránky.
Jednu komplexnú webovú stránku, ktorá prezentovala všetky služby kliniky. Zameriava na informovanie a edukovanie potenciálnych pacientov záchovnej stomatológie.
Úlohou webej stránky - https://mimikbymick.sk/ bolo poskytnúť viac jendnoduchšie konzumovateľných informácií ako mali konkurenčné kliniky. Stránka mala na návštevníka webu pôsobiť dostupne a vyvolávať pozitívne emócie.
Pre službu estetiky sme vytvorili novú konverznú “landing page”, ktorej účelom je zaujať a edukovať ľudí čo vôbec estetické premeny znamenajú a ako takýto proces estetickej rekonštruckie chrupu prebieha.
Keďže náš záujem s pánom doktorom Mickom je v skutočnosti pacientom pomôcť, tak v prvom rade sme potrebovali tých správných pacientov identifikovať a kvalifikovať.Estetická rekonštrukcia nie je pre každého.
Podstránka https://fazety.mimikbymick.sk/ dokáže všetko vyššie spomenuté.
Táto landing page bola dedikovaná jednej službe a to estetickým rekonštrukciám chrupu pomocou faziet a koruniek.
V rámci našej marketingovej stratégie sme sa segmentu estetiky venovali najviac.
Ako pozitívne výsledky sme brali do úvahy vyplné formuláre, ktoré viedli k osobnej konzultácii medzi pacientom a pánom doktorom Mickom.
Metriky a výsledkovosť tejto stránky uvádzame nižšie.
2.3%
Konverzný pomer stránky
Reflektuje pomer medzi návštevami stránky a konverziami užívateľov na zákazníkov. V tomto prípade vyplnenými dopytovými formulármi
85.44%
Miera interakcie so stránkou
Pomer medzi návštevníkmi ktorý prišli na web a interagovali s ním (klikali, scrollovali) a okamžitými odchodmi zo stránky
1 minúta 56 sekúnd
Priemerne strávený čas na stránke
Správne vytvorená webová stránka má človeka vtiahnúť pomôcť mu spraviť edukované rozhodnutie. Čím viac času človek na stránke strávi, tým vyššia pravdepodobnosť konverzie
Branding
Branding
Za účelom segmentácie sme estetickú časť kliniky Mimik obohatili o novú variáciu loga spolu s refreshom pôvodného vizuálu loga.
Propagácie
Výkonnostné propagácie
Neoddeliteľná súčasť akejkoľvek online aktivity alebo predaja.
MIMIK by Mick pred našou spoluprácou nemal spustené žiadne aktívne propagácie, preto sme všetky úvodné dáta museli zozbierať my a na ich zákalde vyhodnotiť aké typy propagácií, vizuálov, copywritingu a ponúk pre našu cieľovú skupinu fungujú najlepšie.
Časom sme nazbierali kvantá dát, ktoré nám pomohli získať v pomere s výsledkami, jedny z najelpších KPIs vrámci našich zubárskych klientov.
8,11€
Priemerná cena za lead
Priemerná suma, ktorú minieme na platených kampaniach na to, aby sme doniesli klinike Mimic dopyt o službu
62
Počet leadov mesačne
Hovorí o počte nový dopytov vytovorených cez online aktivitu.
3.55%
Miera prekliku
Definuje pomer medzi videniami reklamy a kliknutiami na reklamu. Vyššie číslo indikuje vyšší záujem o informácie v reklame vzhľadom na kvalitu vizuálu, textu a stotožnenia sa s cieľovou skupinou.
Vizuálny obsah
Tvorba vizuálneho obsahu
Ako najvýkonnejšie vizuály v propagáciách na sociálnych sieťach sa nám osvedčili edukačné videá o problematike pre cieľovú skupinu a predajné grafiky, komunikujúce okamžité a dlhodobé klady a benefity správnej starostlivosti o zuby.
Pri produkciách sme mysleli aj na obsah pre webovú stránku, ktorý nie je o nič menej dôležitý a vytvorili sme unikátne vizuály pre každú podstránku .
„Zastrešujú pre mňa všetko a som nad mieru spokojný. Ich predstava o marketingu je tá istá ako tá moja. Práca dp Dentistry prináša každý mesiac merateľné výsledky a aj to je dôvod prečo už spolupracujeme viac ako 3 roky.“
Dr. Lubomír Mick | Mimik by Mick
Long format content
Short format content
455
Počet vytvorených vizuálov
Celkový počet unikátnych kusov vizuálovm, ktoré sme pre Mimik počas našej doterajšej spolupráce doručili
103
Typov obsahu doručených
Videotestimonials
Pred & Po fotky
Case studies videá
Edukačný obsah
Trendy & atraktívny obsah
Predajné grafiky
Tolstoy interaktívne FAQ videá
973h
Celkový čas produkcie a editu
Čas. ktorý sme vynaložili na prípravu, naplánovanie, tvorbu a edit všetkého doručeného vizuálneho obsahu pre OrthoKeepSmiling
“Ak by ste mali robit len jednu jedinú marketingovú aktivitu, ktorá vám prinesie najviac výsledkov, je to práve content - vizuálny obsah.”
SEO
Optimalizácia stránky pre webové prehliadače
Návštevnosť na vašej stránke môže byť platená alebo organická. Vrámci organickej návštevnosti sa primárne rozprávame o preklikoch z vyhľadávania relevantných výsledkoch na Google. Pokiaľ robíte SEO, vaša stránka, sa zobrazuje pri relevantných vyhľadávaniach, tak ako stránka Mimik.