Doručené výstupy

Čo sme pre Mimik by Mick doručili

Modernú vizuálnu identitu reprezentujúcusieť kliník Mimik by Mick v súlade s produktom a hodnotovým nastavením značky.

Konverznú webovú stránku s designom mieru, zameranú na predaj a kvalifikáciu potenciálneho pacienta spolu s landing page dedikovanou na predaj konkrétnej služby

Edukačné videá, videotestimonials, predajné a konverzné grafiky, atrkatívny a trendy obsah, obsah dedikovaný pre webovú stránku, portrétové fotky a mnoho ďalšieho.

Aktívne sme zastrešili technické aj obsahové SEO, ktoré ma za úlohu zobrazovať stránku v popredných výsledkoch pri vyhľadávaní kľúčových slov cez Google.

Analýza & diagnóza

Aktíva sme vybudovali od nuly.

S Mimik by Mick sme začali spolupracovať od vzniku samotnej kliniky a teda výziev bolo viac ako dosť. Aj 6 mesiacov po otvorení, klinika nemala aktívne sociálne siete. Pán doktor Ľubomír Mick pred nami nadviazal spoluprácu s inou marketingovou firmou, ktorá sa však nerozumela výkonnostnému marketingu a nie to ešte segmentu zubáriny.

Klinika nemala taktiež žiadnu akvizičnú stratégiu pre získavanie nových pacientov.Mali však zastaralý web, ktorý nebol vizuálne ani textovo prispôsobený predaju.

Mimik by Mick bola síce nová klinika v Poprade a nemala vybudovanú silu značky ale mala vysokú kvalitu práce, príjemné a moderné prostredie a charizmatického hlavného zubára. A práve na tieto silné stránky sme sa pri tvorbe marketingovej stratégie sústredili.

Zamerali sme sa na vybudovanie silných základov vo forme konzistnej aktivity na sociálnych sieťach, tvorby obsahu, písania a publikovania článkov a propagácií. Či už na sociálnych sieťach alebo na platforme Google.

Po čiastočnom etablovaní značky sme sa spoločne s p. Mickom rozhodli začať rozvíjať službu estetických rekonštrukcií chrupu pomocou faziet a koruniek.

Pre tento účel sme vytvorili separátnu landing page, viuzály, copywriting, celú novú akvizičnú stratégiu spolu s propagáciami, e-mail marketingom aj offline marketingovými aktivitami.

Ústredná téma bola stále osobnosť pána Micka ako experta, no s ľudskou tvárou. Budovanie kredibility osobnosti stojacej za značkou MIMIK sa ukázalo ako veľmi funkčná stratégia, ktorá začala prinášať výsledky prakticky okamžite.

Aké problémy klient zažíval

Klinika nemala aktívne sociálne siete
Neexistujúca marketingová stratégia
Zastaralý, nekompletný web
Slabá prezencia v online priestore
Žiadne merateľné výsledky

Problémy a bolesti

Aké boli naše ciele?

Lokálna popularita a sila značky
Tvorba komplexnej marketingovej stratégie
Odlišíteľnosť oproti ostatným klinikám
Tvorba komplexnej webovej stránky na mieru
Tvorba predajnej landing page na mieru
Merateľné výsledky
Zvýšenie počtu pacientov

Ašpirácia a ciele

Webstránka

Webová stránka a konverzná landing page

Pre MIMIK by Mick sme doručli hneď dve webové stránky.

Jednu komplexnú webovú stránku, ktorá prezentovala všetky služby kliniky. Zameriava na informovanie a edukovanie potenciálnych pacientov záchovnej stomatológie.

Úlohou webej stránky - https://mimikbymick.sk/ bolo poskytnúť viac jendnoduchšie konzumovateľných informácií ako mali konkurenčné kliniky. Stránka mala na návštevníka webu pôsobiť dostupne a vyvolávať pozitívne emócie.

Pre službu estetiky sme vytvorili novú konverznú “landing page”, ktorej účelom je zaujať a edukovať ľudí čo vôbec estetické premeny znamenajú a ako takýto proces estetickej rekonštruckie chrupu prebieha.

Keďže náš záujem s pánom doktorom Mickom je v skutočnosti pacientom pomôcť, tak v prvom rade sme potrebovali tých správných pacientov identifikovať a kvalifikovať.Estetická rekonštrukcia nie je pre každého.

Podstránka https://fazety.mimikbymick.sk/ dokáže všetko vyššie spomenuté.

Táto landing page bola dedikovaná jednej službe a to estetickým rekonštrukciám chrupu pomocou faziet a koruniek.

V rámci našej marketingovej stratégie sme sa segmentu estetiky venovali najviac.
Ako pozitívne výsledky sme brali do úvahy vyplné formuláre, ktoré viedli k osobnej konzultácii medzi pacientom a pánom doktorom Mickom.

Metriky a výsledkovosť tejto stránky uvádzame nižšie.

2.3%

Konverzný pomer stránky

Reflektuje pomer medzi návštevami stránky a konverziami užívateľov na zákazníkov. V tomto prípade vyplnenými dopytovými formulármi

85.44%

Miera interakcie so stránkou

Pomer medzi návštevníkmi ktorý prišli na web a interagovali s ním (klikali, scrollovali) a okamžitými odchodmi zo stránky

1 minúta 56 sekúnd

Priemerne strávený čas na stránke

Správne vytvorená webová stránka má človeka vtiahnúť pomôcť mu spraviť edukované rozhodnutie. Čím viac času človek na stránke strávi, tým vyššia pravdepodobnosť konverzie

Branding

Branding

Za účelom segmentácie sme estetickú časť kliniky Mimik obohatili o novú variáciu loga spolu s refreshom pôvodného vizuálu loga.

Propagácie

Výkonnostné propagácie

Neoddeliteľná súčasť akejkoľvek online aktivity alebo predaja.

MIMIK by Mick pred našou spoluprácou nemal spustené žiadne aktívne propagácie, preto sme všetky úvodné dáta museli zozbierať my a na ich zákalde vyhodnotiť aké typy propagácií, vizuálov, copywritingu a ponúk pre našu cieľovú skupinu fungujú najlepšie.

Časom sme nazbierali kvantá dát, ktoré nám pomohli získať v pomere s výsledkami, jedny z najelpších KPIs vrámci našich zubárskych klientov.

8,11€

Priemerná cena za lead

Priemerná suma, ktorú minieme na platených kampaniach na to, aby sme doniesli klinike Mimic dopyt o službu

62

Počet leadov mesačne

Hovorí o počte nový dopytov vytovorených cez online aktivitu.

3.55%

Miera prekliku

Definuje pomer medzi videniami reklamy a kliknutiami na reklamu. Vyššie číslo indikuje vyšší záujem o informácie v reklame vzhľadom na kvalitu vizuálu, textu a stotožnenia sa s cieľovou skupinou.

Vizuálny obsah

Tvorba vizuálneho obsahu

Ako najvýkonnejšie vizuály v propagáciách na sociálnych sieťach sa nám osvedčili edukačné videá o problematike pre cieľovú skupinu a predajné grafiky, komunikujúce okamžité a dlhodobé klady a benefity správnej starostlivosti o zuby.

Pri produkciách sme mysleli aj na obsah pre webovú stránku, ktorý nie je o nič menej dôležitý a vytvorili sme unikátne vizuály pre každú podstránku .

„Zastrešujú pre mňa všetko a som nad mieru spokojný. Ich predstava o marketingu je tá istá ako tá moja. Práca dp Dentistry prináša každý mesiac merateľné výsledky a aj to je dôvod prečo už spolupracujeme viac ako 3 roky.“

Dr. Lubomír Mick | Mimik by Mick

Long format content

Short format content

455

Počet vytvorených vizuálov

Celkový počet unikátnych kusov vizuálovm, ktoré sme pre Mimik počas našej doterajšej spolupráce doručili

103

Typov obsahu doručených

Videotestimonials
Pred & Po fotky
Case studies videá
Edukačný obsah
Trendy & atraktívny obsah
Predajné grafiky
Tolstoy interaktívne FAQ videá

973h

Celkový čas produkcie a editu

Čas. ktorý sme vynaložili na prípravu, naplánovanie, tvorbu a edit všetkého doručeného vizuálneho obsahu pre OrthoKeepSmiling

“Ak by ste mali robit len jednu jedinú marketingovú aktivitu, ktorá vám prinesie najviac výsledkov, je to práve content - vizuálny obsah.”

SEO

Optimalizácia stránky pre webové prehliadače

Návštevnosť na vašej stránke môže byť platená alebo organická. Vrámci organickej návštevnosti sa primárne rozprávame o preklikoch z vyhľadávania relevantných výsledkoch na Google. Pokiaľ robíte SEO, vaša stránka, sa zobrazuje pri relevantných vyhľadávaniach, tak ako stránka Mimik.

Ďalšie štúdie

Staňte sa našim strategickým partnerom a všetky ostatné kliniky ostanú ďaleko za vami